"GluAstaCol" Hasil kajian Saintifik Dr. Azimut. Produk Terbaik Didunia.

>> Wednesday, July 10, 2013


 GluAstacol Produk Terbaik Abad ke-21, hasil kajian Saintific Dr. Azimuth.
Dr.Azimuth dengan Mohd. Redzwan.
Kehebatan GluAstaCol; Awet Muda, kulit cantik, halus dan gebu, garis halus pada muka akan hilang dalam masa 30 hari.

* Melebatkan rambut dan dan mengatasi masalah rambut gugur / botak.
 
*  Atasi masalah sakit sendi, otot, ligamen dan osteoporosis.
*  Meningkatkan kecergasan tubuh badan dan minda.
*  Menghindar penyakit kronik seperti kencing manis, sakit  
    jantung dan lain-lain.

GluAstaCol adalah pemakanan tambahan yang hebat untuk kecantikan, kesihatan dan pencerahan wajah secara menyeluruh. GluAstaCol mengandungi L-Glutathione, Astaxanthin, Hydrolised Collagen, Hyaluronic Acid, Olive Hydroxytyrosol, Chlorela peptide, Vitamin C dan campuran 6 jenis Berri. Berdasarkan    kajian Dr. Azimuth, kombinasi bahan-bahan hebat ini mempunyai 19 kali kesan anti oksida untuk melawan radikal bebas serta mempunyai kesan pencerahan untuk awet muda, kulit yang lembut dan bebas cela, kuku, mata, rambut dan sendi yang sihat. Penggunaan GluAstaCol yang konsisten akan membantu meningkatkan sistem ketahanan badan serta kesihatan secara menyeluruh dan dapat mengelakkan penyakit kronik.

GluAstaCol adalah formula awet muda yang terbaik didunia untuk meningkatkan kesihatan dan dan kecantikan dalam masa 30 hari. GluAstaCol adalah nutrisi semulajadi yang di formulasikan oleh Dr. Azimuth yang mengandungi ramuan seimbang termasuk;

L-Glutathione : Polypeptide dengan kehebatan antioksida untuk meningkatkan kesihatan diperingkat selular untuk kesan awet muda, detoksifikasi, memutih, menghalus dan menggebukan kulit.

Astaxanthin : Ekstrak dari rumpai laut, 6,000 kali lebih kuat daripada Vitamin C, 550 kali lebih hebat daripada Vitamin E dan menghindarkan kerosakan sel DNA juga dapat mengelakkan kesan penuaan dan penyakit kronik seperti sakit sendi, kanser, kencing manis, sakit jantung dan lain-lain penyakit.

Olive Hydroxytyrosol : Ekstrak daripada buah zaitun yang boleh meningkatkan kecerahan kulit. Wajah hitam dan kusam akan menjadi lebig cerah dan putih dalam masa 30 hari menerusi sintesis sel melanocytes kulit.

Hydrolized Cillagen Peptide Talapia : Mengukuhkan asas kulit dan sendi dan meningkatkan pertumbuhan sel baru untuk kulit, sendi, rambut, tulang dan lain-lain. Kolegen juga akan menegangkan kulit dan menghilangkan kesan penuaan.

Penggunaan: Campurkan 1 sudu GluAstaCol dengan 120 ml air. Kacau sebati dengan menggunakan shaker. Minum 2 kali sehari untuk kesan yang terbaik. Minum ketika perut kosong, dan tunggu selepas 30 minit baru makan. Lihat dan kongsikan kehebatan produk ini kepada sahabat, jiran atau keluarga. Pastinya HEBAT....Insya Allah.

1 comments:

Anonymous September 17, 2013 at 2:37 PM  

poroduk ni bole guna utk ibu mengandung x?


My Visitors.

About This Blog

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP